שיווק חברתי

GTN

 השיטה של
גלי ניצן

מה היית עושה אם הייתי אומרת לך שאפשר לגייס מעל 30 מיליון ש"ח בתוך 6 שנים – לא בפרסומות קרות ולא בניסיונות מזדמנים – אלא בשיטה מוכחת שעובדת שוב ושוב?

אני הראשונה שהתחלתי, כבר לפני 7 שנים, לעשות שיווק חברתי – ובעצם גם נתתי לזה את השם.

מתוך הידע שלי בעולמות השיווק והדיגיטל פיתחתי מודל חדשני לעמותות, שמבוסס על ההתאמות שעובדות נהדר גם בעסקים. השיטה הזו משלבת דיגיטל בצורה חכמה, שמצליחה לגרום לאנשים להתחבר לפרויקט, להאמין בו – ולהפוך לחלק ממנו.

זה שילוב של פסיכולוגיה חברתית עם כלים שיווקיים יצירתיים, וכשהם עובדים יחד – נוצר כוח חדש שמניע אנשים ועושה שינוי אמיתי.

מקצועיות על חלל בשיווק

אני לא "רק משווקת"

אני מחברת בין שני עולמות שנראים שונים – רגש וכתיבה ויראלית מצד אחד, ומקצוענות של PPC, קידום ממומן ודאטה מצד שני.

זה השילוב שמייצר מנוע תרומות אמיתי לעמותה.
חיבור בין רגש כתיבה ותוכן ווירלי לבין מקצוענות של ppc ושילוב של רשתות חברתיות קידום מומן שמשלב גלגלים שונים שמזינים אחד את השני במידע ויוצרים מנוע שכל הזמן מייצר הכנסה לעמותה תוך שהוא כל הזמן מכניס עוד תוכן וקורא את השטח והמגמות.

זה לא עוד ניסוי וטעייה.
זו שיטה ברורה ומדויקת שבניתי והיא משלבת שטח, קהילה, דיגיטל, יחסי ציבור ומערכות מתקדמות.
שיטה שמוכיחה את עצמה שוב ושוב, עם עשרות תלמידים שנמצאים היום בשיא העשייה מוכיחים זאת.

תרומה אחת שהופכת לקהילה

בשיווק רגיל תרומה היא אירוע חד־פעמי.
בשיווק חברתי – כל תרומה היא נקודת התחלה.

תרומה אחת

סיפור אמיתי

קהילה מתחברת

תרומות חוזרות

הוראות קבע

צמיחה מתמשכת

כך נבנית קהילת תורמים

״קהילה תורמת״ כמו שגלי אוהבת להגיד, זו  לא רשימה סטטית, אלא אנשים שמרגישים שייכים, מעורבים ותורמים שוב ושוב ומאוהבים בעשיה הם מרגישים הם שלהם .
והם הופכים לאש של העשיה בשטח גם בהתנדבות וגם כשגרירים דיגיטליים בשטח.

מה זה שיווק חברתי?

שיווק חברתי הוא מודל ייחודי שאני פיתחתי, והוא מחבר בין כל העולמות שיוצרים קשר חי

יחסי ציבור חכמים

הופכים את הסיפור החברתי לחשיפה במדיה.

קהילה תורמת

קבוצה פעומת שממשיכה לתמוך ולתרום לאורך זמן.

פעילות שטח מתועדת

מה שקורה באמת הופך לתוכן חי ומלהיב.

דיגיטל חד ומדויק

תוכן שנכנס ללב וממיר חשיפה לתרומות בדרכים שונות.

מערכות סליקה חדשות

שקיפות, ניהול מקצועי וחוויית תורם אמינה

איך זה יחודי?

יחסי ציבור חכמים

כתיבה שמניעה, סיפורים אמיתיים, תוכן ויראלי שמגיע לאנשים ונוגע בלב.

שיווק ממומן (PPC)

ניהול קמפיינים מקצועי בפלטפורמות המובילות, עם אופטימיזציה מתמדת.

רשתות חברתיות

שילוב של אורגני וממומן, שמגדיל קהלים ומרחיב את החשיפה.

מערכת גלגלים

כל ערוץ מזין את השני: תוכן ↔ PPC ↔ קהילה ↔ תרומות.

דאטה חכם

קריאה בזמן אמת של השטח והמגמות, כדי לדעת איפה לשים את התקציב ואיפה לגעת בלב.

למה זה השיטה הכי טובה לעמותות?

יציבות כלכלית מבוססת תרומות חוזרות.

קהילה שמרגישה חלק מהעשייה ותורמת לאורך שנים.

קמפיינים עם תוכן חי שמרגש ומניע לפעולה.

משלבת חדשנות ai ובוטים לשיכפול והורדת עלויות.

מה זה נותן לעמותה שלך?

מנוע הכנסות מתמשך

לא קמפיין חד־פעמי, אלא מערכת שחיה ונושמת כל הזמן.

תוכן שלא מפסיק לזרום

כל סיפור מהשטח הופך לוויראלי, לתרומה ולחיזוק הקהילה. מיתוג חברתי חזק שמבליט אותך מעל כולם.

מקצוענות עם תוצאות

כל שקל בפרסום עובד בשבילך, עם ROI ברור.

חיבור מלא בין שטח ודיגיטל

מה שקורה עם האנשים בשטח הופך לקמפיין חי שמייצר עוד תרומות ועוד חשיפה.

עשיית חסד

בסקייל גדול יותר ממה שחלמת בצורה מהירה ויציבה כל חודש מחדש.

זה שיווק חברתי מקצועי על חלל

שילוב של רגש שמדליק אנשים עם מערכות דיגיטל מתקדמות שמביאות כסף לעמותה.