היי אני גלי,

טוב לעשות טוב

מאמינים בזה? הגיע הזמן לחיות את זה בגדול יותר כל יום מחדש  

״את פיה של עמותות״ לרגע זה הצחיק אותי, מנהל עמותה גדולה זרק לי את זה  באמצע פגישה אחרי ששאלתי אותו  ״איך היית מגדיר אותי?״  חמש שנים אנחנו עובדים צמוד ביחד והוא במהלכם הפך מעמותה אזורית ואלמונית לעמותה ארצית גדולה ומובילה עם מעל ל10 אלף מתנדבים ומחזור של תרומות במיליונים מחברות ותורמים פרטיים. 

אחרי שצחקתי הבנתי כמה זה נכון. זה באמת תמהיל הקסם המיוחד שלי, הרצון להפיץ טוב כמו אבקת קסמים ולהעניק את זה באהבה לכולם, להעניק כלים להצליח יותר ובכך לעשות אפקט אמיתי בעולם של הנתינה.

אחרי שנים שבהם אני ״נותנת כנפיים לעמותות״ – ככה הגדרתי את השליחות שלי בעולם,  

הקמתי בעצמי מייזמים וקרנות חברתיות מ0, גדלתי מתוך העשייה ולמדתי מהקרביים של הפעילות החברתית מה זה אומר לגייס תרומות כל יום ברעב אמיתי של לעשות יותר טוב בעולם.

מה שמוביל אותי

תמיד הייתי יזמת בנשמה והקפדתי לעבוד קודם כל מהלב ולבחור פרויקטים שמתחברים לזה. 

בשנים האחרונות גידלתי את ״צוות החלומות״ אנשים מקצוענים ומוכשרים כמוני שהליבה שלהם היא עשיה חברתית והם אלופי הדיגיטל והאינטרנט.

כיזמת בנשמה שאוהבת עשייה המחוברת ללב, אני נהנית מהאתגרים של לחשוב מחוץ לקופסא, להרים עסקים ועמותות. יש בהם עשיה אמיתית ומהות עם נשמה, כאלו שיש להם את אפקט הדומינו שדחיפה  שלהם מניעה עוד גלגלים של טוב ואור. איך יכול להיות יותר טוב מזה?

מצחיק איך התגלגלתי לשליחות, האמת היא בעצם בחרה בי ולא אני בה.

צנחתי אליה ישר מעולם העסקים וההייטק, מעל 20 שנה בתחום השיווק והפרסום ובמהלכם הובלתי אלפי מהלכים שיווקיים. התחלתי ממש מהבסיס – פרינט בשיווק וניהול מגזינים, רדיו ועד שיווק שטח של רשתות שיווק גדולות עם מוצרי מכירה. משם הגעתי לעולם העתיד – האינטרנט, הדור הבא של השיווק והפרסום.

זיהיתי את זה כבר לפני 20 שנה והתחלתי בכל הכוח לספוג את כל הידע, עשרות קורסים וספרים, בניתי שיטות ייחודיות וצוות חזק של מקצוענים. הכי מדליק אותי היום להביא חדשנות דיגיטלית ויצירתיות
לעולם העמותות וארגונים חברתיות שהם התשוקה והדרייב שלי להצלחה היום.

חיבור בין יזמות לעשיה חברתית

בחמש השנים האחרונות התאהבתי בעולם העמותות – אני מתייחסת לכל ארגון חברתי – כמו סטארטאפ לכל דבר ועניין, כשיש לך את המיינד הזה בעולם הדיגיטל, זה מאפשר לך לחסוך כספי גיוס ומשאבים פי 3 מדי יום, בכלים דיגיטליים, פחות להזיע ולעבוד יותר חכם ומחוץ לקופסא!

למעשה להביא את סיפור העמותה בצורה מרגשת פנים מול פנים ישר לתורמים שלכם בסמרטפון.

המטרה שלי זה לתת כנפיים לארגונים חברתיים ועמותות שעושות טוב בעולם ובכלל כל מי שבא לעשות טוב בעולם אני כאן בשבילו!

התחברתם לזה?

אנחנו כאן בשבילכם, בשיטה שלי לגיוס תרומות וניהול פרויקטים של נתינה. 

אנחנו כאן להיות המנוע שלכם לעשיה חברתית  – הרוח מתחת לכנפיים שתרים אתכם גבוה.

״המשיחה״ של העמותות דוהרת לעבר ה-100k