לא מספיק לעשות טוב, הגיע הזמן לעשות "רעש", זה הזמן לצעוק את זה לעולם!
הרבה עמותות וארגונים לא מבינים איזה אפקט נותן היחסי ציבור ובעיקר, לא יודעים למנף את אותו אפקט.
בשפה שלי אני קוראת לזה – שהם מכדררים את הכדור, ותפקיד השיווק הדיגיטלי הוא לקלוע לסל.
היחסי ציבור נותנים לנו את הבזז והאמינות אבל כאן הנקודה, חייבים לדעת לייצר תוכן שגורם לתקשורת ולמשפיענים להתרגש ולהתחבר מספיק כדי לרצות להצטרף לכל הטוב הזה, להתגייס למענו ואיזה השפעה נפלאה נוכל לעשות ביחד, הכול למען הנזקקים, כוח מכופל ומשולש.
בואו תראו מה אפשר לעשות, קחו השראה וצאו להאיר את העולם עם העשייה שלכם!