במקום "לרדוף" אחרי תורמים חדשים בכל קמפיין, אנחנו בונים קהילה נאמנה שממשיכה לתמוך גם אחרי התרומה הראשונה.
זו לא רק טכניקה פיננסית זו אסטרטגיה שמחברת אנשים רגשית לעמותה, נותנת להם חוויית שייכות, והופכת אותם לחלק מהמשפחה.
האמת זה גם הכייף הגדול והכוח העל של העשיה חברתית יכולת לחבר אנשים
במקום לרדוף אחרי עוד ועוד תרומות מזדמנות אנחנו בונים מערכת יחסים אמיתית עם התורמים.
הם לא “עוד מספר במאגר”, אלא חלק מהקהילה.
הם מרגישים שזו גם העשייה שלהם – ולכן הם נשארים ומגוייסים ותורמים שוב ושוב.
הם צריכים להתרגש מכל שיחה והודעה כי זה שלהם הם ״אנשים הטובים״ בעולם
זה גאוות יחידה – יחידת עלית שכל התפקיד שלה לעשות טוב בעולם …
המטרה צריכה קודם כל להדליק – אותם את התורמים ולהוכיח שזה מטרה ראויה.