איך להיות מנהיג של עשיה חברתית ולעשות טוב בעולם

איך להיות מנהיג של עשיה חברתית ולגייס כל כסף כדי לעשות טוב בעולם, דרך עולם הדיגיטל והסטורי־טלינג הבין־לאומי, כדי להשיג נתינה בקליק.

יש הרבה אנשים בעולם שרוצים לעשות טוב, ההבדל בניהם לאלו שבאמת מצליחים זה הרגע שבו הם מבינים שכדי לעשות טוב בעולם לא מספיק לב רחב, אלא זה מחייב הבנה עסקית ומקצוענות אמיתית.

הספר יכניס אתכם לעולם של ניהול וגיוס תרומות בעידן החדש, העידן הדיגיטלי.
דרך דוגמאות אמתיות וסיפורה של גלי ניצן פילנתרופית ובעלת חברת דיגיטל ומייסדת שיטת ״קהילות תורמות״ שהגיעה מעולם השיווק הדיגיטלי ליזמוּת של עמותות.

הספר יעביר אתכם דרך ויעניק לכם זווית חדשה ועוצמה לבנות מנוע משלכם שיניע את כל הפעילות והעשייה החברתית, המנוע המרכזי הוא התרומות, בלעדיהם לא תוכלו לקדם כלום.

הספר לוקח אתכם כל הדרך החל מלצוד תורם ברשת ועד הפיכתו להוראת קבע לתמיכה חודשית, בניית קהילה תורמת שהולכת אתכם באש ובמים ובנוסף מעניקה לכם מידי חודש אנרגיה ועוצמה לעשייה.

זה הזמן לגייס תרומות במקצוענות, בגישה החדשה של גלי ניצן תוכלו להפוך משנוררים למקצוענים בגיוס תרומות ולגרום כמו קסם לתורמים והחברות לבוא אליכם לדפוק לכם בדלת ולבקש לקחת חלק בעשייה המבורכת ולתרום.

זה קורה כאשר בונים נכון את האוטוריטה והאמון של העמותה ברשת ומייצרים סיפור מנצח ומרגש שכל אחד מהתורמים רוצה להצטרף אליו ולקחת חלק בפרק הבא של הארגון שלכם.

למי הספר מיועד?

מנכ"לים, מנהלים, בעלי עמותות וארגונים

המתקשים להתרומם, מייצרים פעולות שלא מניבות תוצאות, והם רוצים להשיג יותר ואינם יודעים איך.

מי שחולמים להקים עמותה ולחיות חיים של שליחות

אבל לא יודעים מאיפה להתחיל והעולם החדש מפחיד מבלבל ולא ברור עבורם ורוצים לקבל בהירות . ודחיפה לפעול יותר חזק ובממדים גדולים מאי פעם, כל הדרכים החדשות נחשפות

על מה באמת הספר?

בספר תוכלו לקרוא וללמוד מהדרך שבה גלי עברה למציאת היכולות להפוך את העולם לטוב יותר מתוך חזון ושליחות פנימית חזקה. תגלו כלים פרקטיים איך להפוך למקצוענים מהרגע .הראשון, ומהו הבסיס שעליו נבנית ומתקיימת עמותה

איך לקדם ולמתג עמותה בעידן החדש

מה עולם הדיגיטל עושה למען עמותות היום

איך חיים מנהיגי הנתינה של העולם החדש

מה היא קהילת תורמת ואיך בונים אותה

איך לגייס תרומות גדולות מחברות בדיגיטל

איך לגייס הוראות קבע לשנה בלחיצת כפתור

איך הופכים עוקב לתורם מעריץ של העשיה

איך גורמים לבוט דיגיטלי לגרום לתרומות

עולם הסטוריטלינג בדיגיטל המפצח של כל תרומה

התפיסה שגלי מבקשת להציב לקוראים היא שעמותה או ארגון הם עסק לכל דבר, וכך יש לנהל אותם, אחרת הם יקרסו.

בתפיסה ה"ישנה" ראו עצמם מנהלי עמותות וארגונים כמי
שעובדים בהם, ולא מי שמנהלים אותם.

הגיע הזמן להוביל את המטרה שלכם להצלחה מסחררת,
אתם קולטים הצלחה שלכם היא הצלחה למען כולנו – עם ישראל!

המרחק בין ההצלחה הגדולה שלכם לייצר שינוי בעולם היא רק בעלות של:

מחיר הספר:

₪150

למה כתבתי את הספר?

מבחינתי זוהי השליחות שלי – לעזור לאנשים שבמהותם עוזרים לאנשים, וכך להעצים את ערך הנתינה.
השאיפה שלי היא להראות למנהלי ארגונים מתחילים את הדרך הנכונה להצלחה.

ולהראות למנהלי עמותות גדולות כיצד אפשר לצמוח עוד יותר דרך העולם הדיגיטלי.